Оплата та доставка замовлення
Перша в Україні онлайн-фабрика сонцезахисних систем пропонує клієнтам доставку готових виробів по всій Україні. Усі подробиці доставки погоджуються з менеджерами компанії за телефонами, вказаними на сайті.
Як отримати замовлення?
Порядок замовлення, оплати та доставки:
- У зручному онлайн-калькуляторі Ви можете вибрати тип штор, ролет або жалюзі. Також там ввести параметри вікон, а також вибрати фактуру, колір та інші важливі деталі.
- Після внесення оплати після трьох робочих днів проводиться виготовлення замовлення.
- Для зручності ви можете вибрати кілька способів доставки. Це може бути як кур'єрська доставка безпосередньо до ваших дверей, так і доставка на найближче відділення вибраної вами служби.
Служби доставки
Компанія Pro-Shto успішно співпрацює з популярними службами доставки, а саме:
- Нова Пошта;
- Адресна доставка
При виборі служби доставки зверніть увагу на відділення, які мають обмеження за вагою та габаритами. І якщо ваше замовлення перевищить допустиму цифру, він вирушить на найближче вантажне відділення у Вашому місті.
Усі логістичні витрати покладаються на замовника та в процесі оформлення товарно-транспортних накладних застосовується мінімальне страхування вантажу. Якщо ж ви хочете застрахувати замовлення на повну вартість, повідомте про це нашим менеджерам при оформленні замовлення.
Способи оплати
Для Вашої зручності оплата готових штор, жалюзі та ролет доступна кількома способами:
- Оплата карткового рахунку. Це найпростіший спосіб зробити оплату. При замовленні наш менеджер повідомить номер карткового рахунку та суму до оплати. Її ви зможете здійснити безпосередньо у касі банку, у терміналі чи через онлайн-банкінг. При оплаті на картковий рахунок до суми додається 0,5% за переведення в готівку коштів. Такий спосіб, як правило, вибирають фізичні особи і тільки після оплати ваше замовлення відправляється у виробництво.
- Оплата на безготівковий рахунок. Такий спосіб оплати можливий як для юридичних організацій, а й фізичних осіб. Наш менеджер надішле зручним для Вас способом рахунок для оплати, а ви зможете сплатити його через касу або розрахунковий рахунок вашої організації. Додатковим документом для юридичних осіб є витяг з держреєстру та реквізити згідно з якими вашій організації буде виставлено рахунок.
- Оплата на безготівковий рахунок + ПДВ. Цей спосіб аналогічний попередньому, лише додатковим документом буде свідоцтво платника ПДВ. А для отримання товару знадобиться оригінал довіреності на отримання товару.
Тепер ви знаєте всі тонкощі доставки та оплати сонцезахисних систем в онлайн-фабриці Pro-Shto. Замовляйте жалюзі, ролети та рулонні штори та отримуйте гарні вироби та кращий сервіс.
Договір публічної оферти
Цей Договір є публічним договором – договором публічної оферти, тобто відповідно до статті 633 Цивільного кодексу України, його умови однакові для всіх покупців незалежно від статусу (фізична особа, юридична особа, фізична особа-підприємець). При повній згоді з цим Договором Покупець приймає умови та порядок оформлення замовлення, оплати товару, доставки товару.
Даний Договір є угодою (Інтернет-магазин «pro-shto.com.ua») (далі за текстом – «Продавець») та будь-якою юридичною особою, фізичною особою-підприємцем або фізичною особою, користувачем послуг Інтернет-магазину, який надалі іменується "Покупець" (далі - "Покупець"), що включає всі істотні умови організації купівлі-продажу дистанційним способом (тобто через Інтернет-магазин).
Умови цього Договору регулюють взаємовідносини Продавця та Покупця та визначаються Законом України «Про захист прав споживачів» № 1023-XII від 12 травня 1991 р. Правилами роздрібної торгівлі непродовольчими товарами, затвердженими наказом Міністерства економіки України № 104 від 19 квітня 2007 року.
Ця угода має характер публічної оферти, є еквівалентом «усної угоди» та відповідно до чинного законодавства України має належну юридичну силу.
1. Загальні положення
1.1. Цей договір є публічною офертою (відповідно до ст. 633, 641 та гол. 63 Цивільного кодексу України) та містить усі істотні умови організації купівлі-продажу дистанційним способом, тобто через Інтернет-магазин.
1.2. Відповідно до ст. 642 Цивільного кодексу України повним та беззаперечним прийняттям умов публічного договору, тобто публічної оферти інтернет-магазину є факт натискання на посилання «Оформити замовлення», «Розмістити замовлення» або «Купити в 1 клік» та оплати замовлення у розмірі 100% на умовах цього угоди.
1.3. Публічна оферта є також прийнятою під час реєстрації Покупця на сайті інтернет-магазину.
1.4. Укладаючи Договір, Покупець підтверджує, що цілком і повністю ознайомлений, і згоден з його умовами, а також у разі, якщо Покупець є фізичною особою, дає дозвіл на обробку своїх персональних даних з метою виконання умов цього Договору, можливості проведення взаєморозрахунків, а також для отримання рахунків, актів та інших документів. Дозвіл на обробку персональних даних діє протягом усього терміну дії Договору. Крім цього, укладанням цього Договору Покупець підтверджує, що йому повідомлено (без додаткового повідомлення) про права, встановлені Законом України «Про захист персональних даних», про цілі збору даних. Обсяг прав Покупця як суб'єкта персональних даних відповідно до Закону України «Про захист персональних даних» йому відомий і зрозумілий.
2. Терміни та визначення
2.1. «Інтернет-магазин» – сайт продавця («pro-shto.com.ua»), створений для укладання договорів роздрібної та оптової купівлі-продажу на підставі ознайомлення Покупця з запропонованим Продавцем описом Товару на фотознімках через мережу Інтернет, що виключає можливість безпосереднього ознайомлення покупця з Товаром - дистанційним способом продажу товару.
2.2. "Товар" - перелік найменувань асортименту, представлений в інтернет-магазині.
2.3. «Персональні дані» – будь-яка інформація, що прямо чи опосередковано відноситься до певної особи, або до особи, яка визначається.
2.4. «Суттєвий недолік Товару» – недолік, який унеможливлює або неприпустиме використання товару відповідно до його цільового призначення, виник з вини виробника (продавця), після його усунення проявляється знову з незалежних від споживача причин і при цьому наділений хоча б однією з наступних ознак :
а) він взагалі не може бути усунений;
б) його усунення потребує понад чотирнадцять календарних днів;
в) він робить товар суттєво іншим, ніж передбачено договором.
3. Предмет договору
3.1. Інтернет-магазин зобов'язується передати у власність Покупцю Товар, а Покупець зобов'язується сплатити та прийняти Товар на умовах цього Договору.
3.2. Цей договір регулює купівлю-продаж в інтернет-магазині, зокрема:
а) добровільний вибір Покупцем товарів у інтернет-магазині за категоріями;
б) самостійне оформлення Покупцем замовлення на сайті в інтернет-магазині;
в) оплата Покупцем замовлення, оформленого в інтернет-магазині;
г) виконання та передача замовлення Покупцю у власність на умовах цього Договору.
4. Порядок оформлення замовлення
4.1. Покупець самостійно оформляє онлайнове замовлення в Інтернет-магазині або за допомогою телефонних засобів зв'язку за контактами, зазначеними в інтернет-магазині.
5. Вартість та порядок оплати Товару
5.1. Повна вартість товару вказується на сторінках інтернет-магазину продавця.
5.2. Ціни на товари та послуги можуть змінюватись в залежності від кон'юнктури ринку, що відбивається на цінах в інтернет-магазині. Продавець не може змінювати ціну для конкретного Покупця, якщо той вже прийняв умови Продавця і здійснив в установленому цим Договором порядку оплату товарів (послуг).
5.3. Покупець оплачує замовлення протягом 2-х робочих днів (у розмірі 100% передоплати) за допомогою банківського переказу грошей на поточний рахунок Продавця, зазначеного у рахунку, в т.ч. за допомогою Інтернет-банкінгу.
6. Доставка замовлення
6.1. Відвантаження Товару Покупцеві відбувається після надходження від Покупця 100% оплати за виставленим рахунком.
6.2. Доставка та повернення Товару виконується силами продавця чи транспортної компанії (перевізником) за рахунок Покупця. Загальний термін доставки не може перевищувати 10 днів.
6.3. Вартість доставки в Інтернет-магазині не вказується, оскільки залежить від чинних тарифів транспортної компанії (перевізника).
6.4. При замовленні оптових партій терміни та методи доставки узгоджуються окремо в кожному конкретному випадку.
6.5. Продавець не несе відповідальності за термін доставки замовлення, оскільки він залежить від дій третіх осіб (перевізників).
6.6. Оплата вартості доставки здійснюється Покупцем Компанії-перевізнику самостійно при отриманні Товару. Точна вартість доставки визначається Компанією-перевізником.
7. Повернення товару належної якості
7.1. Покупець має право обміняти Товар належної якості на аналогічний у продавця, у якого він був придбаний, якщо товар не задовольнив його за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути використаний за призначенням на наступних умовах:
А) товар для обміну Продавцю надано протягом не більше 14 (чотирнадцяти) днів, за винятком дня купівлі;
б) товар може бути замінений, якщо він жодного разу не був в експлуатації, не містить слідів використання і якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики, плівки, не порушено цілісність упаковки як самого товару, так і комплектуючих до нього;
В) товар не містить подряпин, сколів, потертості, повністю справний;
Г) збережено повну комплектність проданого товару;
Д) товар може бути замінений при пред'явленні Покупцем розрахункового документа, виданого Покупцю разом із проданим товаром.
7.1.1. Вимоги 7.1. не поширюються на товари, які відповідно до Додатка №3 до Постанови Кабінету Міністрів України від 19.03.94 №172 «Про реалізацію окремих положень Закону України «Про захист прав споживачів» віднесено до Переліку товарів належної якості, які не підлягають обміну (поверненню)
7.2. У разі якщо Товар не відповідає умовам, визначеним пп. А) - Д) п. 7.1., продавець має право відмовити в обміні товару.
7.3. Транспортні витрати на доставку Товару під час обміну за п. 7.1. покладаються на Покупця.
7.4. При обміні Товару його гарантійний термін обчислюється наново з дня обміну.
7.5. Якщо на момент обміну аналогічного товару немає у продажу, покупець має право або придбати будь-які інші товари з наявного асортименту з відповідним перерахунком вартості, або розірвати договір та отримати назад гроші у розмірі вартості поверненого товару, або здійснити обмін товару на аналогічний при першому надходженні відповідного товару. товару у продаж.
8. Права та обов'язки сторін
8.1. Покупець зобов'язаний:
а) ознайомитись з інформацією про Товар, яка розміщена на сайті продавця;
б) самостійно оформити замовлення на сайті;
в) своєчасно сплатити та отримати замовлення у Перевізника на умовах цього Договору;
г) при отриманні Товару у Перевізника переконатися у його цілісності та комплектності шляхом огляду вмісту упаковки. При пошкодженні та неповній комплектації – зафіксувати їх у акті, який разом із Покупцем має підписати співробітник Перевізника.
8.2. Покупець має право вимагати від інтернет-магазину дотримання умов цього Договору.
8.3. Інтернет-магазин зобов'язаний:
а) дотримуватись умов цього Договору;
б) передати Покупцеві товар відповідно до обраного зразка, розташованого в інтернет-магазині, оформленого замовленням та умовами цього Договору;
в) Інтернет-магазин не несе відповідальності, не може виступати як відповідач у суді і не відшкодовує збитки, що виникли у Покупця через дії або бездіяльність третіх осіб.
8.4. Інтернет-магазин має право:
а) в односторонньому порядку призупинити надання послуг за цим Договором у разі порушення Покупцем умов цього Договору.
9. Порядок прийому товару Покупцем
9.1. При отриманні Товару на складі перевізника, від кур'єра чи продавця, покупець зобов'язаний перевірити зовнішню цілісність упаковки, після чого відкрити її та безпосередньо переконатися у належному зовнішньому стані Товару (відсутності механічних пошкоджень) та повноті його комплектності.
9.2. У разі наявності хоча б одного з наведених у п.9.1. Договору недоліків, Покупець зобов'язаний зафіксувати їх у складеному акті довільної форми. Акт має бути підписаний Покупцем та співробітником Перевізника чи Продавця. Протягом 1 (одного) дня з моменту підписання Акту Покупець зобов'язаний повідомити менеджера (представника Продавця, відповідального за оформлення замовлення на Товар) про виявлені недоліки та домовитись про заміну Товару.
9.3. Сторони погодили, що у разі недотримання обов'язкових вимог зазначеної процедури, визнається отримання Покупцем Товару у належному стані – без будь-яких механічних пошкоджень та повної комплектності.
9.4. У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку (строку придатності) суттєвих недоліків, що виникли з вини виробника Товару (продавця), або фальсифікації Товару, підтверджених висновком експертизи, Покупець у порядку та у строки, встановлені гарантійними зобов'язаннями виробника Товару, з урахуванням умов Договори-оферти мають право на свій вибір вимагати від Продавця:
9.4.1. розірвання договору та повернення сплаченої за Товар грошової суми;
9.4.2. заміни Товару на такий самий Товар або на аналогічний, з числа наявних у Продавця.
9.5. У такому разі, при підтвердженні Продавцем істотних недоліків Товару та при волевиявленні Покупця, сплачені кошти підлягають поверненню останньому на зазначені реквізити протягом 7 (семи) календарних днів після повернення товару.
9.6. У разі заміни неякісного Товару оплата послуг перевізника здійснюється за рахунок продавця.
9.7. У будь-якому випадку повернення Товару має відбуватися в оригінальній упаковці, до якої надійшов Продукт, із збереженням товарного вигляду та споживчих якостей Товару.
9.8. Усі неврегульовані цим Договором-оферті питання, пов'язані з порядком, умовами гарантійного ремонту або заміни Товару при виявленні недоліків протягом терміну гарантії (придатності), регулюються відповідно до гарантійних зобов'язань, визначених виробником відповідного Товару, а у разі невстановлення виробником таких гарантійних зобов'язань – відповідно до чинного законодавства України.
10. Відповідальність сторін
10.1. Сторони несуть відповідальність за невиконання або неналежне виконання умов цього Договору у порядку, передбаченому цим Договором та чинним законодавством України.
10.2. У разі обставин непереборної сили сторони звільняються від виконання умов цього Договору. Під обставинами непереборної сили для цілей цього Договору розуміються події, що мають надзвичайний, невідворотний непередбачуваний характер, що виключають або об'єктивно перешкоджають виконанню цього Договору, настання яких Сторони не могли передбачити та запобігти розумним заходам.
10.3. Сторона, яка посилається на дію обставин непереборної сили, повинна протягом п'яти календарних днів письмово електронною поштою повідомити іншу сторону про настання таких обставин.
10.4. Якщо через дії обставин непереборної сили невиконання зобов'язань за цим Договором триває понад п'ять місяців, кожна Сторона має право розірвати цей Договір в односторонньому порядку, письмово повідомивши про це іншу сторону.
10.5. Сторони докладають максимальних зусиль для вирішення будь-яких розбіжностей виключно шляхом переговорів.
11. Інші умови
11.1. Інтернет-магазин залишає за собою право в односторонньому порядку вносити зміни до цього Договіру з попередньою публікацією його на сайті «pro-shto.com.ua».
11.2. Інтернет-магазин створений для організації дистанційного способу продажу товарів через Інтернет.
11.3. Інтернет-магазин не несе відповідальності за зміст та достовірність інформації, що надається Покупцем під час оформлення замовлення.
11.4. Покупець несе відповідальність за достовірність зазначеної під час оформлення замовлення інформації.
11.5. Оплата Покупцем оформленого в Інтернет-магазині замовлення означає повну згоду Покупця з умовами Договору купівлі-продажу (публічної оферти Інтернет-магазину) та є датою укладання Договору купівлі-продажу між Продавцем та Покупцем.
11.6. Використання ресурсу Інтернет-магазину для перегляду Товару та для оформлення замовлення є для Покупця безоплатним.
11.7. Інформація, що надається Покупцем, є конфіденційною. Інтернет-магазин використовує інформацію про Покупця виключно з метою функціонування Інтернет-магазину (відправлення повідомлення Покупцю про виконання замовлення, надсилання рекламних повідомлень тощо).
11.8. Особистим акцептуванням Договору або реєстрацією на сайті «pro-shto.com.ua» (заповнення реєстраційної анкети) Покупець добровільно дає згоду на збір та обробку власних персональних даних у зареєстрованій базі Продавця «Контрагенти» з метою: дані, які стають відомими Продавцю, будуть використовуватися в комерційних цілях, у тому числі для обробки замовлень на придбання товарів, отримання інформації про замовлення, передача телекомунікаційними засобами зв'язку (електронною поштою, мобільним зв'язком) рекламних та спеціальних пропозицій та інформації про акції, розіграші або будь-яку іншу інформацію про діяльність магазину . Для цілей, передбачених цим пунктом, Продавець має право надсилати листи, повідомлення та матеріали на поштову адресу, e-mail Покупця, а також надсилати SMS-повідомлення, здійснювати дзвінки на вказаний в анкеті номер.
11.9. Покупець надає продавцю право здійснювати обробку його персональних даних, у тому числі: поміщати персональні дані до баз даних Покупця (без додаткового повідомлення Учасника про це), здійснювати довічне зберігання даних, їх накопичення, оновлення, зміну (за потребою). Покупець зобов'язується забезпечити захист даних від несанкціонованого доступу третіх осіб, не поширювати та не передавати дані будь-якій третій стороні (крім передачі даних пов'язаним особам, комерційним партнерам, особам, уповноваженим Продавцем на здійснення безпосередньої обробки даних для зазначених цілей, а також на обов'язковий запит компетентного державного органу).
11.10. У разі небажання отримувати розсилку Покупець має право звернутися до Продавця, написавши заяву про відмову від отримання рекламних матеріалів, надіславши її на поштову чи електронну адресу.
12. Строк дії цього Договору
12.1. Цей Договір набирає чинності з дня оформлення замовлення або реєстрації в Інтернет-магазині «pro-shto.com.ua» та діє до виконання всіх умов договору.
Міжнародна Доставка Рулонних Штор: Зручно, Швидко та Надійно!
Вітаємо вас в світі рулонних штор, де стиль і комфорт поєднуються зі зручністю міжнародної доставки. Наша компанія - лідер у виготовленні та продажі рулонних штор оптом та в роздріб, і тепер ми раді представити вам можливість отримати наші вироби не тільки в Україні, але й у різних країнах Європи, наприклад Польща, Чехія, Німеччина.
Міжнародна Доставка від Нової Пошти або Приватними Перевізниками
Ми розуміємо, наскільки комфортно мати можливість замовити і отримати рулонні штори гарної якості в будь-якій точці світу. Тому ми співпрацюємо з провідними перевізниками, серед яких "Нова Пошта" та приватні перевізники. Це дає вам можливість обрати найзручніший варіант доставки, що відповідає вашим потребам.
Вантажні відправлення
Це відправлення з товаром чи матеріалами, які мають заявлену вартість. Такі відправлення підлягають митному оформленню та можуть бути застраховані. Вони доставляються у строк від 3 днів, враховуючи тип вантажу та країну призначення.
Вартість та Вага
Вартість доставки міжнародних відправлень визначається за тарифами, з урахуванням типу відправлення, країни відправлення та призначення, обраної послуги та ваги відправлення. Об'ємна вага розраховується згідно з габаритами відправлення, і розрахунок вартості проводиться по більшому значенню з об'ємної та фактичної ваги.
Зручне відстеження вантажу
Ми розуміємо, що важливо знати, де знаходиться ваша посилка. Для вашої зручності, ми надаємо можливість відстежування руху ваших відправлень через спеціальне посилання. Також ви завжди можете звернутися до нашого менеджера для отримання інформації про пересування вантажу.
Вибір за Вами!
Незалежно від того, чи ви підприємець, що шукає оптову поставку рулонних штор, чи приватна особа, яка хоче прикрасити свій простір стильними аксесуарами, ми готові забезпечити вас нашими високоякісними виробами зі зручною міжнародною доставкою. Замовляйте вже сьогодні, нехай ваші рулонні штори подорожують до вас швидко та надійно, роблячи ваші приміщення ще затишнішими та елегантнішими!